péntek, június 1

csopletyka

a rossz hírnév is hírnév - avagy a hírérték fogalma
közérdeklődésre számottevő információ.

nincs azzal problémám, ha rólam beszélnek a munkatársak, elég izgi személyiség vagyok hozzá, meg minden, de hogy arról körbepletykálni ki tudja hány embert, hogy a múltkori bulin a Kócossal beszélgettem négyszemközt legalább negyed órát?
persze a pletyka része nem ez, ez csak az alapja volt. én már úgy hallottam vissza, hogy elvonultunk fél órára, és hogy mi máris kavarunk. sőt, tulajdonképp nekem szegezte valaki a kérdést, hogy DE HÁT MI UGYE KAVARUNK? ... ehhez képest nekem azon is gondolkoznom kellett, hogy akit említett név szerint srác, az egyáltalán kicsoda?

ebben többek között az is mókás, hogy a bulin láttam szerintem életemben harmadszor, és akkor beszéltünk másodjára. és valóban elvonultunk, egy nyitott helyre, ahol mászkáltak körülöttünk az emberek, noha nem folyton, csak alkalmanként.

egyszerűen nem értem, hogy ez kinek fontos? mit számít? miért meglepő vagy nagy szám, hogy beszélgettünk?
beszélgettem a Kiskutyatekintetűvel is például négyszemközt, meg a Cangással is, meg basszus, még csomó emberrel.

mindegy, a napi pletyka döbbenetem örömére 2 órával később megjelent a Kócos, kimentünk kávézni meg cigizni, szerintem sosem fogjuk ezt már lemosni magunkról ...

kedvelem, jó fej, de könyörgöm, nem is ismerem, nemhogy már pletyka tárgya legyünk? WTF?

Nincsenek megjegyzések: