kedd, június 5

ápdét

Humoros egy tündérbogyó, aki szeret engem, és én is szeretem, és jó nekünk, hurrá <3
ebben a korban az emberek már nem nagyon hadonásznak ilyen szavakkal, de találtam egy embert, akiben teljesen megbízhatok, és hát ilyenből nincs sok :)

más:
külön öröm, hogy a köcsög időjárási viszontagságok kivételesen nem migrénben jöttek ki rajtam, hanem úgy, hogy ma akárhányszor utaztam (volánbusz pestre, metró, villamos, majd villamos, megint metró, aztán metró és volánbusz haza) annyiszor elaludtam minden egyes járművön, pedig kipihenten keltem. most fél 11, és máris lefekszem aludni :D
gyakorlatilag ma nem a sok teendőm között aludtam picit, hanem a sok alvás közt tettem némi ezt-azt. :)

megint borzasztóan fontos más:
élmény emberek közé menni úgy, hogy annyi ragya lett az arcomon 2 nap alatt, ahány fogam van, nagyjából. és holnap elvileg a Kócossal csinálunk valamit a versenyautón, vagy mégse.

de most kialszom magam :)

Nincsenek megjegyzések: