kedd, június 26

álmok

mint arról már sokat írtam, az álmok nem egyenlőek a vágyakkal.

de most olyan dolgokat álmodtam - amiket nem vártam - de jó volt.
többmindent álmodtam, és hajnalban többször felkeltem arra hogy szétszakad a fejem (a tegnapi mérce fél üveg mézes ágyas szeder(vagy valami pirosbogyós, és nem málna), meg 2 üveg bor.

amit legutoljára álmodtam, az tetszett a legjobban, és persze annak vége lett az ébresztőmnek hála. egy párbeszédet kezdtem el folytatni valakivel, és sosem derül ki, mint mondott volna nekem el.
valamiért úgy érzem, ez a valóságban sem fog megtörténni, pedig szükség lenne rá.

Azon gondolkodott, hogy mi lett volna belőle,
Ha nem hátra indul el, hanem, hanem előre.
És hogyha számolni visszafele kezd el,
Nem hárommal végez, hanem, hanem az eggyel.

Hát szedd össze, amid van, amid van, amid van!
Hát szedd össze, amid van, amid van, amid van!

Mert nem a válaszok nőnek meg úgy nagyon,
Hanem az élet lesz egyre, egyre nagyobb vadon.
És hogy egy másikba kéne most átmenni,
Fűbe kapaszkodva vagy fával, fával átevezni.

Nincsenek megjegyzések: