hétfő, szeptember 17

szívecske

a tegnap nagyon szuper volt, Cézés összebújós, filmezős kajálós, ennek köszönhetően én éjfél előtt kidőltem. Reggel meg 7kor keltem és hangosan kukorékoltam hogy ő is keljen, nehogy unatkozzak egy kicsit is.
aztán napközben még rányomtam két óra szundit a napra, mert hát amúgy 10 óra alvás nem elég.

délután meg hazamentem Veresre, és nem volt jó. részben azért, mert teljesen felesleges volt, idő- és pénzpocsékolás, másrészt meg amúgy se jó, sose jó. fél órát voltam otthon, összepakoltam mégegy nagy zsáknyi holmit (3 táskányi+1 nagy ikeás kéktáska) mert ugye még mindig borzasztóan sok cuccom van Veresen. ugye már időszerű az őszi csizma is, meg ilyesmik. Végre elhoztam jópár könyvemet is, hazafele ez volt az egyetlen ami nyugtatta a lelkivilágom, hogy vannak könyvek.

Bazsi (aki a Létrás) szerencsére nem dolgozik ma este, sőt, bulizni se megy, tündérmódra főzött nekem vacsit, most meg mindjárt bekockulunk valami számítógépes játék elé. Ő is látja, hogy baj van, édes, hogy foglalkozik velem.

ez ilyen, ez nem beszél.

Holnap meg jön már délre a Szöszi, délután meg Dzsásztinnal találkozom, muszáj lekötni magamat...

s.o.s-ben kell valami meló.

Ja, és nem felejtettem el a szegedi beszámolóposztot, mert van bőven mit pötyögni, csak még utol kell érnem magam :)

Nincsenek megjegyzések: