vasárnap, szeptember 30

Hol a fegyver?

Létrás: menj, inkább, aztán megkeresem a távirányítót! .. vagy mi az amit keresek?! PISZTOLY!

Létrás: CUNAMIIIIIII!!!
J: Nem cunamizhatod le a nyuszit...
Létrás: CUNAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

a mai napi így élünk mi rovatunkat látta, kérem kapcsolja ki a készüléket.

________________________________________

a tegnap esti "ne unatkozzunk, és ünnepeljük meg, hogy van munkám!" dolog elég jóra sikeredett, itt volt AzÖreg, Zlehó, Fru, Ahűtőszerelő, Pandula, Dumber, Judit, szóval ez azt jelenti, hogy KILENCEN elfértünk az erkélyen, nem semmi, sose gondoltam volna. néha már négyünknek is szűk O_O
az este a sör illetve wiskeykóla kombó fényében telt, valamint a fő irányvonal az volt, hogy kerestem a pisztolyt, amit Létrás eldugott előlem (egyébként rohadjonmegmertnagyonegyértelműhelyredugta), aztán azóta én tartom fogságban a fegyvert, Létrás meg nem is sejti, hol van. azt hiszem, hosszú hetek játéka kezdődött el ezzel a pisztollyal :D

(ja, természetesen játékpisztoly, és tegnap éjjel a párnám alá dugtam. most kereshetek új helyet)

olyan hajnal 3 körül elaludtam Létrásnál amikor A nagy Lebowskyt néztük (volna), aztán 6kor felkeltem, hogy a szobája összes szúnyogja kiszívta a vérem, így visszajöttem a saját ágyimba, majd 9kor felkeltem, mert nem tudtam, hogy végül találkozunk-e Dzsásztinnal - állapotomat tekintve jobb is, ha nem.

most meg itt hever előttem az asztalon egy félbetört cigi, és két darab pontosan ugyanolyan rózsaszín, unikornisos öngyújtó. szép esténk volt :P

Nincsenek megjegyzések: