vasárnap, szeptember 23

ne élj, mikor nem akarom

‎" Kit törvény véd, felebarátnak még jó lehet; törvényen kívül, mint az állat, olyan légy, hogy szeresselek. Mint lámpa, ha lecsavarom, ne élj, mikor nem akarom; ne szólj, ne sírj, e bonthatatlan börtön ne lásd; és én majd elvégzem magamban, hogy zsarnokságom megbocsásd."  Szabó Lőrinc



PediG - ZsebTe

Kitalállak
Puszta kézzel
Megcsinállak
Semmit sem érzel
Zsebbe raklak
Úgy hordozlak
Kicsi leszel
De a szíved majd nagy
Nem kell majd hozzád
Elem sem
Magadtól működsz
És rendesen
Nem merülsz le, hanem
Alszol ébren
Felébresztesz, ha majd
Alszom éppen
És előveszlek
Olykor-olykor
Ha nem szeretnek
Vígasztalsz akkor
Ha elveszel majd
Megtalállak
És ha meghalnál
Én sírnék utánad
Kár, hogy nem vagy
Kár, hogy nincs
Kihez beszélnem, nekem
Senkim sincs
Hogy érted, kétlem
Én megértem
Magamnak azért még
Elismétlem:
(2x)

Kitalállak
Puszta kézzel
Megcsinállak
Semmit sem érzel
Előveszlek
Olykor-olykor
Ha nem szeretnek
Te szeretsz akkor

Nincsenek megjegyzések: