szerda, szeptember 12

biztosnak látszol a dolgodban, amikor azt mondod, kilábalás, az hogy van? nem azért, de ez pont nem látszik rajtad, inkább mélyebbre ásod az árkot, mint akartad... szeretnélek megérteni téged, mikor azt mondod, szeretlek, azt hogy érted?

ez egy eléggé sokrétű nap.

úgy néz ki, végre kirázódtam az álomkórból (bár, még nincs minden rendben, mert gyakorlatilag munkám még mindig nincs..)
viszont ma felkeltünk, tettünk-vettünk, interjún voltam (és végre egy olyanon, ami tetszett!!! hurrá!!!) aztán bementem a Múzeumba, mert volt pár elintézni való dolgom, aztán hazajöttem és Létrással söröztünk, és kiütött rajtam a délutáni múzeumi kávé (el is felejtettem, májusban mennyire fel tudott ez pörgetni, és valamiért még mindig) szóval elkezdtem esti programot szervezni, de senki sem akarta épp rám áldozni az idejét, így hát most egyedül partizok itthon (Létrás gólya buliban..) és nagyon élvezem én ezt így is.

csak benyomtam egy olyan tracklistet a youtube-omon, amit nem nyomtam be régóta, még poszt is született már ebből a számból és most megint hirtelen ott tartok, mint akkoriban, és ez nem vicces.

ellenben imádom ezt a számot, elnézést, bocs!

szeretnélek megérteni Téged...



Nincsenek megjegyzések: