szerda, szeptember 26

(-__-)ZZzzZzz

nem igazán értem, mitől tudok ennyire elfáradni.
oké, tegnap rohanós, egymásnak-kilincset-adogatós nap volt, megspékelve 2 órányi belvárosi sétával Mussal, majd még 2 órányi belvárosi sétával Mucival is, de annak a vége legalább szesz volt, sőt, kijött hozzánk Létrás is, meg hideg se volt, megvártuk hogy Cézé végezzen, aztán csoportosan jöttünk haza.
viszont a tegnapra ráaludtam legalább 8 órát, ma meg igazából azon kívül, hogy Cézét néztem délután háromig ( :DDDD ) nem csináltam semmit.

mégis, este 8 múlt, és már úgy elfolytam a kanapén, hogy pamut törülközővel kéne felitatni és kicsavarni az ágyra, mert ahhoz se nagyon van erőm, hogy átköltözzek.

jó, oké, legalább 4 órán át kerestem munkát. pedig Tündérke haldoklik.
hős vagyok, na.

és ooolyan hihetetlen hülyeséget álmodtam, pont, mint amilyet szoktam. a volt osztályfőnökömmel, akit már épp ideje lenne felhívni egy sörre. ezek jelek...

Nincsenek megjegyzések: