szombat, szeptember 8

nyakig ért a holiday

több ok is bizonyítja, hogy a tegnapi elég jó buli volt.

például, hogy nem ittam sokat, de nagyon jól éreztem magam.

valamint, hogy szokás szerint összetörtem magam... nem tudom, hogy csináltam...
a bal térdemre nagyon ráeshettem (de mikor? hol?) mert csúnyán felhorzsolódott és persze eléggé fáj, a hajamat felgyújtották és ráléptek többször is, a bal kezem középső ujján van egy vágás pont a hajlatnál, elég kényelmetlen, a fejem bal oldalán a fülem felett meg egy öklömnyi méretű dudor van, na azt se ártana tudni, hogy szereztem, mert ilyet nagyjából az kap, akit fejbecsaptak egy lapáttal. erre azért emlékeznék. ja, és borzasztóan fáj a jobb vállam.
bár, ahhoz képest ez nem nagy szám, amit Kócos érezhet ma reggel, ő elég nagyot borult a szemem láttára arccal előre a padlónak, rá a fém állványokra.

a nadrágom jobb zsebében találtam 7 darab borosdugót, másfél használható öngyújtót, és 200 forintot (ezek egyike sem képezte a tulajdonomat mikor elindultam).

a bal zsebem még nem néztem, de egy mentőakció folyamataként hazahoztam Lipi napszemüvegét.

és még táncoltam is, kicsit, ez sosincs betervezve, csak úgy megtörténik.

külön öröm, hogy felkészülten jöttem-mentem, és ennek köszönhetően nem hagytam ott SEMMIT amit magammal vittem, még a direkt bulizós-elhagyós öngyújtóm se felejtettem ott. Világjáró Lizát se, bár hazafele sétálva volt egy kis sokkérzetem, mert egy pillanatra nem találtam. aztán kicsit elgondolkoztam a világomon, mert 3 (igen, HÁROM) nyuszival a kezemben értem haza, pedig egy 10x10es táska volt csak nálam.

ma meg after, Shakesbe beülünk, részemről teázás lesz, meg előtte bemegyek ezekhez a majmokhoz a múzeumba, huh, volt jósok ember aki ma úgy ment dolgozni, hogy a tegnapi állapotot elnézve én egy hétig nem engedném... :D

(ott a fektetett létra, és a Veresi hihetetlenül magas biciklije is. áuuucs!)

Nincsenek megjegyzések: