péntek, november 2

a "Pasik Á-tól K-ig" margójára

tegnap este mielőtt beszálltam volna ALEH kocsijába, még elszívtunk egy cigit, így volt lehetőségem megkérdezni, hogy is áll mostanában a szénája - persze korábban Mustól hallottam már ezt-azt.

tudtam, hogy szakított vele az ÚjCsaj, akivel úgy jött össze, hogy a csajnak egy komoly többéves kapcsolata volt, aztán csak később szakított a sráccal. nemrég ALEH-et is dobta pár hét után.
tudtam, hogy van kilátásban egy Legújabb, és erről szerettem volna tőle is hallani. de, sosem gondoltam volna, hogy azt fogja mondani, amit.

Szerelmes. nagybetűvel. ALEH azon kevés férfiak közé tartozik - és minden tiszteletem ezeké a férfiaké - akik be tudják vallani, hogy mit is éreznek valójában.

a gond csak az, hogy a Legújabbnak szintén van pasija. azt hittem, az ÚjCsaj esetéből ALEH egy életre megtanulja a leckét, de úgy néz ki, ugyanúgy, mint bárki más, ő se tud tanulni a hibáiból.

oké, azért minimálisan rögzült benne az előzmény, a Legújabb és közte még nem történt semmi, egy csók se - bár félek, hogy a tegnap este folyamán ez a helyzet már megváltozott, mióta mi erről beszéltünk.

ALEH tipikus nő. oké, ez persze érdekesen hangzik annak fényében, hogy az egyik legférfiasabb férfi akit ismerek, mégis, olyan tekintetben nőies, hogy vágyik egy tökéletes kapcsolatra, és úton útfélen próbálja megtalálni a Nagy Őt, csak sajnos ez neki nem igazán sikerül az elmúlt években.
kedves, gondoskodó, a maga módján nagyon értelmes, basszusgitáros, vékony de szálkás, tetkós, raszta gyerek, azért az ilyeneket szokták szeretni a nők, és még humora is van. igazán megérdemelne egy tökéletes nőt, aki igazán tudja őt szeretni... :/

minden esetre, jó látni, hogy a férfiak között is létezik a boldogságkereső.

Nincsenek megjegyzések: