vasárnap, november 18

Egyetemi Ki Kicsoda?

végre a hétvégén tudtam kicsit pihenni, meg kötelező köröket futni, bevásárlás, pakolás, minimális emberi kapcsolatok ápolása... bár ez utóbbi pénteken kudarcba fulladt, mert a II. Judit Szeánszot utolsó pillanatban lemondtam az érdeklődés hiánya miatt, két három emberrel meg nem lett volna igazán érdemes, főleg, hogy jó kis vendéglátó módjára sütni akartam nasit, meg minden földi jót, de pénteken amúgy is épp olyan kedvem volt, hogy két ember kedvéért még rendet rakni se lenne kedvem, nem hogy sütögetni...

így végül átmenekültem Cézéhez, és a világtól elzárva töltöttem a hétvégét vasárnap kora délutánig, amikor is hazavetett a sors a bevásárlással.

és most igyekszem utolérni magam, pakolásban, önmagamra fordított időben, egyetemben, kikapcsolódásban és minden egyébben, több kevesebb sikerrel.

végre vettem a fáradtságot, és ki kicsodát játszottam az egyetemi coospace rendszeren, átolvastam minden kurzusfórumot amit felvettem (még azt is, amit végül leadtam, de azért hasznos infó volt a tanárról így is :D)
plusz igyekeztem rájönni, milyen órákról maradtam le teljesen, mikről részben, és összegeztem fejben, hogy melyik tanár kicsoda, kinek miért kell levelet írni, nehogy rossz tanártól várjam a beadandó személyreszabott témáját, satöbbi... most lehet nekem szurkolni, mert egy zh-t megpróbálok kiváltani egy beadandóra, arra hivatkozva, hogy minden egyes óráján benn voltam a tárgynak (Alkalmazott nyelvészeti kutatások) és hát valljuk be, ez önmagában is nagy szó.
már csak arra kéne rájönni, hogy Zsigri, vagy Sinkovics a jó fej, mert akárhogy próbálkozom, nem tudok visszaemlékezni rájuk...
Vadaival is kéne picit foglalkozni, mert bár csak előadást tart nekem, abból viszont 5 különbözőt... nem ártana tisztázni a helyzetet...

na, bizony most ez ilyen nyafogós lett, ez van. :D

Nincsenek megjegyzések: