péntek, november 23

black friday

a tudatlanabbaknak elárulom, hogy ez nem gyásznap, hanem az államokból indult vásárlási-láz nap.

minden esetre, nem erről akartam írni közvetlen, csak gondoltam megmagyarázom a címet.

a világon kevés dolgot imádok annyira, mint a hihetetlenronda bankkártyám. imádok kártyával fizetni, és fel vagyok háborodva, ha valahol nem tudok. sajnos az egyik kedvenc kisboltomban amiben olyan marha jófej az eladó srác, és a ház előtt van, pont nem lehet kártyázni, de szép lassan ráveszem őket, mint ahogy nemsokára majd árulják a kedvemért a kedvencolcsóboromat. :D

minden esetre, az biztos, hogy nagyon nagyon kevés készpénzt tartok kézben (miért nem kézpénz?!), általában még valahonnét marad nálam x összeg kp-ban, és ha nem tudok kártyával fizetni, abból fogyasztok.  nem is szeretem a készpénzt, de ez biztos összefügg azzal is, hogy egész félelmetes volt egész nyáron úgy hazajárni az étteremből hajnal 2-4 körül a 9. kerületben sétálgatva, hogy sok esetben 30.000 forint körüli kp volt nálam (ugye váltópénz, senki se nézzen ennyire gazdagnak :D) és a pénztárcámat se lehetett becsukni a sok pénztől (bár sose legyen nagyobb gondom) még szét is szakadt a brifkóm itt-ott.
szerintem nagyjából azóta, hogy napi százezrek mentek át a kezemen, tartózkodom a kápétól.

és persze a bankkártya másik hatalmas előnye... az egyik legjobb érzés a világon egy pihe puha tökéletes, meleg pokróc alatt elnyúlva a kanapén vonatjegyet, ruhát, karácsonyiajándékot, kiskutyafarkát vásárolni :)

Nincsenek megjegyzések: