csütörtök, november 1

Anekdota a gyáva férfiakról

-Kezembe akartam venni a szívét, hogy.. hogy összeszorítsam, hogy újraélesszem.(...) S tudja mi a durva? Még csak meg se kellett tennem, már a puszta jelenlétem felért egy újraélesztéssel. Tudtam, hogy tagadni fogja, hiszen hogyan is történhetne meg ilyesmi magával? De megtörtént, és én tudom hogy megtörtént. Sőt, maga is tudja, hogy megtörtént. Még akkor is, ha nem vallja be azokat a gondolatokat, amik a fejében járnak elalvás előtt.
Szeretném megölelni. Nagy kár, hogy ilyen gyáva vagyok. S csak egyet kellene lépnem. Nagy kár, hogy maga is ilyen gyáva.
_____________________________
Terápia S01E06.

ezt a sorozatot a legnagyobb nyár végi feminizmus közepette kellett volna látnom, akkor mégjobban mosolyognék rajta :)
ez olyan "akár én is írhattam volna" monológ, imádom!
a férfiak meg pontosan ennyire gyávák, tiszt. kiv., akik képesek az érzelmeiknek utat engedni :)
ez amúgy nem csak a férfiakat kritizálandó, le mindenkivel, aki érzéketlen tuskó!




3 megjegyzés:

Imola írta...

lécci, Nyúl, áruld el nekem, hogy honnan töltötted le a 6. részt? nekem kéne a teljes második hét. köszi! :)

Judit írta...

ncoreon fenn van mind a 8 :)

Judit írta...

ncoreon fenn van mind a 8 :)