péntek, november 30

hisztéria és fabula

tegnap elkezdtem írni egy (újabb) beadandót, a héten az utolsót, majd gyorsan el kellett rohannom, mert a Svájciék (Bencével a pocakban) mennek haza Svájcba (iszonyatosan furcsa, hogy nekik már ez a Haza O_O) viszont most itthon összeházasodtak, szóval ezentúl ők lesznek a Tokajiék, a két toronymagas srác pedig végre egyedülállóan élvezheti majd a blogomban a Svájci megnevezést.

szóval, Aloe, két sör, aztán rohanás haza, éjfél körül már ágyban fetrengés. reggel megint fejfájásra keltem az elmúlt 1 hónap tanulsága, hogy mostmár teljesen biztos, hogy nem bírom a szeszt újabban O_O

ma zombi üzemmódban dolgoztam, rengeteg volt a hívás és mégtöbb az idióta hülye. aztán rohanás haza írni egy borzasztó hülyeséget beadandó címen (az Egri Csillagokban két Tinódi idézet van, az egyiket nem is ő írta, miért nem is írhatta volna ő?) de Létrás aludt, mikor hazaértem, és nem volt net, én meg nem tudtam újraindítani (mert nála van a router) így kicsit megkésve, most mély levegőt véve egyszusszra megírom ezt a vackot, és a héten kivégeztem minden kötelezőt.
azért, a mostanihoz elég nagy lelkierőt ad, hogy szerintem se lett túl rossz a Kutya etimológiája, de az végképp nagy szó, hogy Cézé szerint zseniálisan jó, és biztos plágium és nem is én írtam. pedig de, és ezt imádom. ő a legnagyobb kritikusom, 100 irományomból mondjuk 90 nem tetszik neki, bár a szakdolgozatomról is nagyon elismerően vélekedett. nem is véletlen, zseniális, mint a mostani etimológia is, de nem elég, ha én tudom, mindig az a fontos, hogy mások mit mondanak. (a szakdolgozatom többek között Létrás is olvasta, aki szerint ki kéne adni könyvben, de minimum egy hvg kiadványban :D)

huhh.

még holnap meló, aztán minden szociális hiányosságot pótolni kéne, már holnap estére is két helyre ígérkeztem el, és akkor még Cézét nem számoltam bele.

Nincsenek megjegyzések: