vasárnap, október 7

Az egykor heteró férfiak


Ez a 4 csinos hófehér kiegészítő 2 olyan pasihoz tartozik, akik egykor nagyon fontosak voltak nekem. évekig a legjobb barátaim voltak, sőt, összesen 4 hónapot töltöttem kapcsolatban velük (természetesen külön külön.)
róluk már régebben mutattam képet, itt.

abba most ne menjünk bele, hogy mi történt velünk, a barátságokkal, az egész baráti társasággal, vagy egyenként a srácokkal. minden esetre, rém férfiasak lettek, pedig az egyik egy 110 kilós testépítő, és a másiknak is egész tekintélyes megjelenése... volt. most az egyik szedi a szemöldökét, a másik a csupasz és izomtalan mellkasát mutogatja a szűk kis felsőjében amit köldökig kigombol...
mindenkinek a saját dolga, mit hord, hogyan viseli a divatot, satöbbi.

csak gondoltam szólok nekik, hogy még a pubertás koruk előtt is sokkal férfiasabbak voltak, mint most, 25 évesen. persze én lettem a bunkó paraszt, és hisztiztek, hogy még szerencse, hogy nem a hozzám hasonló lányok véleményére adnak.
csak az a különbség, hogy azt felejtik el, hogy volt idő, mikor még normális gondolkodású férfiak (!) voltak. na mindegy, nyilván nem én akarok az irányadó lenni, csak mókás látni, hogy segget csinálnak a szájukból, és elfelejtik önmagukat azért, hogy minden plasztiktündér értük rajongjon.

statisztikáim nincsenek hogy ez mennyire sikerült nekik, de szerintem 10/9 csaj azt mondaná, hogy ezerszer jobban (és normálisabban!) néztek ki 4-5 éve. szomorú.

Nincsenek megjegyzések: