kedd, október 30

(kommentár nélkül)

nagyon meglepett, de többen is kerestek az előző bejegyzésem kapcsán, hogy megbántottak-e?
persze mondanom sem kell, tipikus, hogy azok az emberek félnek ettől, akiknek nincs rá okuk; akik pedig az elmúlt egy évben tényleg megbántottak, nyilván nem ismernek magukra.

______

más, de valahogy mégis csak ide vág:
nem csak az események és az emberek ismétlődnek az életben.

...
szinte jósolni tudtam volna, nem is értem, miért nem fogadtam nagyobb összegekben valamire, ami idén már egyszer megtörtént, csak Hisztissel.

ahj, Muci, miért nem fogadtam?! :D

na mindegy, ha ennyi, hát ennyi, én meg már nem lepődöm meg semmin, az emberek szeretnek segget csinálni a szájukból. :)

Meghalt Mátyás, oda a függetlenség :P

_______

más, de valahogy mégis csak ide vág:
A Svájciék végre eljegyezték egymást hivatalosan is, 2 hét és esküvő, aztán Bencével a pocakban mennek vissza Svájcba :( de, azért nekik mindig örülünk :)))))

Nincsenek megjegyzések: