péntek, október 26

beszédes filmcímek

egyik ismerősöm megkért, ajánljak neki filmet, és hát a blogom erre jó alap, mert rengeteg filmről írok bejegyzést, és ezeket külön címkével jelölöm, így könnyen kereshető, miket néztem mostanában (mert filmcímekre sose emlékszem... ezért is szoktam írni róluk, nem vagyok én kritikus, csak memóriám nincs...)

idén ilyen beszédes filmeket sorakoztattam fel (a teljesség igénye nélkül persze, csak a hülye címmel rendelkezők)
Csak szexre kellesz
Köntörfalak (magyar, hihetetlenjó! KÖTELEZŐ!)
Nem kellesz eléggé
Szakítani tudni kell
Barátság extrákkal
Honnan tudod
Fogadom

és amiket régóta letöltöttem és itt hevernek Tündéren:
Ken park
Csúf igazság
Excsajok szelleme
Meghasadva
Pofa be!

hehe :D

egyébként nyugodtan lehet ajánlani, ahogy a lista is mutatja, minden szart megnézek :D

1 megjegyzés:

rudi írta...

lehet ajánlani? remélem ez kimeríti az ajánlás fogalmát:

:DD

http://kockacukoor.blogspot.hu/2012/10/filmek-es-elso-gondolatok-amik-eszembe.html