péntek, október 5

meglepik

Cézével kedves mód szoktuk random meglepni egymást apróságokkal, csoki, mütyürkék, ilyesmi.

az évek során tökélyre fejlesztettük ezt az egészet, és szinte mindig kitalálja a másik, mire készül az egyikünk.

legutóbb a párbeszéd így zajlott:
-vettem neked meglepiiiiiit
-..legó?

grrr. utálom, mert bármilyen hihetetlen idiótaságot találok ki, mindig ráérez valahogy.
na, azért én is egész profi vagyok.
ma mondta, hogy hoz nekem két meglepit, és rögtön rávágtam, hogy mi az egyik. a másikra is van tippem, de nem mondtam meg neki, hanem felírtam egy cetlire, mert ha mégsem az, akkor bevallom hogy tévedtem, de nem röhögi ki hogy mire számítottam.
meséltem neki a cetliről, és közölte, hogy ahj, de nem gyűrű!

erről eszembe jutott a legnagyobb meglepi fail:
azt hiszem a 20. szülinapom volt két éve, mikor hetekkel korábban felírtam egy papírra a tippem, majd óriásit égtem vele, mert azt hittem, megkéri a kezem :D

de, azért ma fog hozni nekem egy zacskó csipszet, amivel egy hónapokkal ezelőtti Qwas koncert óta tartozik, mert fogadtunk, és nyertem :D

1 megjegyzés:

Imola írta...

én szeretném, ha egyszer megkérné a kezed. :)