szerda, október 24

élet, a rakottkrumpli után

nincs.

mese vége.

minden csak nézőpont kérdése, és amíg nem rázódtam bele a munkába, addig repestem az örömtől, hogy délután hazaérek és még előttem a nap, mennyi mindenre jut még időm éjfélig, hajnalig!

most, hogy már egész jól belerázódtam, megint nincs időm semmire, mert jobbára este 9kor már feküdnék aludni, de az esti rutinok miatt (meg hogy mindig ilyenkor főzök másnapra ebédet) többnyire 11 körül tudok elaludni, ami miatt meg mindig fáradt vagyok másnap, pedig nem csinálok semmit: gépes rutin, vacsi, főzés, semmi extra időtöltés.

most meg letöltöttem egy progit a Droidra, Koin, nagyon jópofa cucc, költségvetést lehet benne vezetni, kiadások, bevételek, különböző kategóriákra osztva. nyilván, majd fizetés után kezdem csak el használni, de már most rettegek, hogy kihozza majd, hogy 3x annyit költök alkoholra, mint minden másra összesen.

ja, és én csinálom a világ legfinomabb rakottkrumpliját is, elsőre!

Nincsenek megjegyzések: