csütörtök, október 18

ízlések és pofonok

mai vacsinak + holnapi ebédnek borsólevest főztem, életemben először.
fene se gondolta volna, hogy ez ennyire olcsó és egyszerű. (180 forintom bánta, és lett vagy 5-6 hatalmas tányér) egyetlen hátránya, hogy a krumpli borzasztó lassan puhult, így nagyjából egy órán át főztem. az meg nekem már borzasztóan sok, mert főzni csak éhesen van kedvem, viszont ha éhes vagyok fene se főz fél óránál tovább!

az első kanál után megállapítottam, hogy nem csak krumplifőzelékből, borsólevesből is én főzöm a legjobbat a világon. - érdekes, hogy húsételekből sokkal bátortalanabb és bénább vagyok, úgy néz ki, vegából vagyok jó, holott én nagy húsevő vagyok -

ez a megállapításom kicsit megingott, mikor Cézének meséltem, hogy pont csak kicsit csípős, de jó fűszeres lett, ő meg kijelentette, hogy a borsólevesnek édesnek kell lennie. tényleg? :O
minden esetre, így isteni, tejföllel tálalva főképp, és a 4 féle csili keverék is zseniálisan illik hozzá :)

ügyesvagyokésbüszke!

Nincsenek megjegyzések: