szerda, október 17

hétköznapok

gyűjtöm a teendőket: személyit csináltatni, e-maileket írogatni (egyetemre, tanároknak, szaktársaknak, ebay-es eladóknak, apukámnak), kitalálni, hogy lesz diákigazolványom, kitalálni, hogy spóroljak mégtöbb pénzt a semmiből, kitakarítani már rendesen, vagy csak épphogy fenntartani az egyébként már megbontott rendet itthon, verset írni sokat, találkozni sok emberrel, lecserélni a csengőhangom, és beállítani Droidot rendesen, letöltögetni a kötelező programjaim, felvezetni mindent a naptárba, tanulni a melóhelyre, (...)

és mindeközben semmire sincs időm.
ma hazajöttem, főztem estebédet, ettem, nagyongyorsanátfutottam a tanulnivalómat, megnéztem egy sorozatból egy 20 perces részt amit napokkal korábban töltöttem le (napi kikapcsolódás pipa!), majd főztem magamnak kaját holnapra munkahelyre.
és már megint este 10, már legalább egy órája aludnom kéne, nagyon fáradt vagyok, és holnap is nagyon fáradt leszek.

az e-mailembe is csak most léptem be ma először, mikor a blogra beléptem. ahj.

utol kellene érjem magamat, de egyelőre még csak a teendők gyűlnek, gyűlnek, gyűlnek....

Nincsenek megjegyzések: