szombat, október 6

back to office

még mindig csak betanulás van a callcenterben, és még mindig csak próbálkozom magam hozzászoktatni a korai keléshez.
ha mondjuk ilyen vágyaim lennének, hogy sminkeljek, hajat vasaljak reggel és kényelmesen legyen időm kaját csinálni, ne adj isten, kávézzak, húú, talán reggelizzek is, meg cigit töltsek, akkor 5.30kor kellene kelnem.
persze, én képtelen vagyok ilyen apróságok miatt korábban kelni, addig vízszintben vagyok, ameddig csak lehet. így sokszor fordul elő, hogy a 7 órás indulásomhoz 6.40kor mászom ki az ágyból.

a reggeli kelés már egész jól megy, csak az esti lefekvés nem működik, ezért egész héten 3-4 órákat aludtam, két tesztet írtam a tréning alatt, és volt olyan nap, amiből semmire sem emlékszem, mert azzal telt, hogy igyekeztem ébren maradni.
csütörtökön átjött este Muci, Szöszi, Prezis, volt bor, pezsgő, konyak, így kicsit megrottyantunk, az este végére Létrás ágyában sikerült elaludnom a Men In Black IIIra. de baromi jó volt egyébként, rég voltunk már így együtt, játszottunk ki vagyok ént, és zseniális mód kitaláltam hogy én vagyok Samara a Körből. :D

pénteken a hajnali kelés nem volt vicces, szétszakadt a fejem, és zombimód érkeztem meg a CCbe megírni egy újabb tesztet. a fájdalomcsillapító meg az energiaital segített, délután egész fitt voltam, aztán este 8 körül beütött az egész heti alváshiány, és fel alá járkáltam a szobában hogy el ne aludjak, mert fél11re mentem Cézé elé a munkahelyére.
találkoztunk, aztán kiültünk a Deákra Balcival meg Tamással (akinek nem emlékszem a blognevére, de volt már valami), némi sör és pálinka kíséretében. Balci nagyon vicces, mert nem fokozatosan, hanem hirtelen rúg be, és én olyan jól szórakoztam rajta, hogy mire indultunk volna haza, teljesen beütött nekem is a dolog (Cézé meg Tamás nagyjából tök józan volt...) így gyakorlatilag Cézé hozott engem haza. de jó este volt, imádom a srácokat :)

jövőhéten még mindig betanulunk, bár tegnap már behallgattunk 3 órát, és nagyon mókásnak tűnik a munka, örülök, hogy van némi lelkesedés :)

Nincsenek megjegyzések: