szombat, október 6

hiányzol, Droid :(

a mai nap jópár hétre el kellett búcsúznom Droidtól (aki az én kis okos telefonom), és már most borzasztóan hiányzik.
oké, kütyüfüggő vagyok, meg webkettő, szóval akit nem érint vagy nem érdekel a témakör, ezt a bejegyzést ugorja át nyugodtan, anélkül, hogy idiótának nézne :D köszi!

kezdjük ott, hogy Droid az elmúlt időben elég sokat rosszalkodott, már egy éves, amúgy is ráfér egy kis karbantartás, meg az igazat megvallva, néha már annyira rosszul üzemelt, hogy időszakosan használhatatlanná vált. összepakoltunk, mint mikor a család egyik tagja hosszabb utazásra megy. kivettem az SD kártyát, kikapcsoltam a netet, magamhoz vettem a garancialevelet mint az útlevelet szokás, lelkiekben elbúcsúztunk egymástól, és bevittem leadni a szervízbe.

csak naiv kis remény volt részemről, hogy hasonló, internetezésre alkalmas mobilt kapok, ne adj isten, pont ugyanolyat, mint Droid.
egyébként, ő Droid:
Vodafone Smart 858
kaptam egy alapkészüléket. felcsúsztatható, színes kijelzőjű, és GOMBOK vannak rajta!!! :D bumszli, vaskos, ronda, és távolról sem ismeri a kifejezést, hogy design. kényelmetlen, a gombokat alig lehet megnyomni rajta (oké, most hosszú a körmöm... de amúgy is megközelíthetetlenek!), és olyan hangosan szól, mintha ki lenne hangosítva, megsüketülök.
lehet bele SD kártyát rakni, de semmit se érek vele. zenét lehetne hallgatni rajta, ha kaptam volna hozzá headsetet, mert természetesen nem jack csatlakozós füles megy bele.
megmutatom ezt a szutykot is:
Samsung J 700 összecsúsztatva - hehe, még képen is kétszer akkora mint Droid

megkaptam, beletettem a SIMkártyát, és ért az első sokk: nincs egy darab telefonszámom se. na jó, ez így nem igaz, mert a fogorvosomé, és az egyik bátyám száma például megvan, mert azt kártyára mentettem anno... szóval, 5 telefonszámon kívül semmi kontaktom nincs. Droidon egy olyan 700 kapcsolatom volt - vagyis nem Droidon, hanem a google fiókomban. pont azért mentek minden számot és email címet oda, hogy ha majd lesz következő telefonom, egy gombnyomással újra rajtalegyen a telefonon minden. de erre a szörnyetegre (ez lesz ezentúl a neve!) nem lehet rátenni, mivel nyilván nem Android rendszerrel üzemel (a bénák bizonyára most jöttek rá, honnan jött Droid neve...), így nem érem el a kapcsolataimat. persze, ezzel egyidejűleg nyilván rájöttem, hogy internetezésre is alkalmatlan, persze wifizni sem lehet vele (szerintem MMS-t küldeni se, egyébként).
Kinyitva. látszik a rajongás az arcomon
oké, szeretem hogy a zsebemben van az internet. szeretem, hogy ha elveszek Szegeden (ami mindig előfordulhat, tekintettel arra hogy a saját utcámban is képes vagyok), egy gombnyomás, és megnézem merre kell mennem. szeretem, hogy ha a városban egy új szórakozóhely nyílik, akkor Forszkveren meg tudom nézni, milyen véleményeket írtak hozzá, meddig van nyitva a sarki közért, satöbbi. szeretem, hogy bármikor ingyen kapcsolatbaléphetek bárkivel, és a legközelebbi barátaimmal gtalkon is csetelhetek akárhol, akármikor. szeretem, hogy ha utazom, a kezemben elfér egyszerre 10 napilap, extra idő és kiadás nélkül olvasgathatok. szeretek fotózni, és mindenféle vicces effektet pakolni a képeimre. szeretem, hogy azonnal látom, ha bejelölnek facebookon egy előnytelen fotón, és azonnal le tudom szedni róla a tag-et, ahelyett, hogy mondjuk estig, míg gép elé nem kerülök az összes ismerősöm megnézhetné milyen rusnya vagyok :D szeretem, hogy akárhonnan tudok blogposztot írni, így nem vesznek el az ötleteim. és ami az egyik legfontosabb nekem: bárhol bármikor elérem az e-mail fiókom. sokat dolgoztam e-mailen keresztül, akkor szoktam rá, és azóta is rengeteget  kommunikálok e-mailen keresztül, szerintem egy átlag felhasználóhoz képest legalábbis, többet. persze, jönnek a spamek is -bár szűrve vannak- de átlag napi 15 levelet kapok, amiből mondjuk 8-10 olyan, hogy fontos lenne válaszolni rájuk. az életvitelemmel összefügg, hogy nem minden este ülök le Tündérke elé ((aki a netbookom)) (bár ezt senki se hiszi el rólam, de igaz), és baromira utálom ha torlódnak a leveleim.
Droiddal a metrón ülve intézhetem a dolgaim, ami borzasztó nagy időtakarékosság az életemből.
egyszerűen, könnyebb vele az élet. ha hazafele azon gondolkozom, hogy főzni kéne valamit, mire hazaérek már kezemben a recept... de még órákig sorolhatnám.

szóval, hiányzik. de mire befejeztem a posztot, már egyeztettem Cézével, jövőhéten megkapom öccse eggyel korábbi telefonját, ami már viszonylag modern, és talán még netezni is lehet vele (bár az alkalmazásaim nem tudom majd használni, így telefonszámaim se lesznek még pl, de már az is ezerszer jobb lesz Szörnyetegnél.)

és most jöttem rá, hogy meghalt Nyufó. ő a Droidban nevelt nyuszi jelmezes ufó tamagochim, akit már vagy egy hónapja etetgettem, gondoztam. rest in peace :((((((

aki eddig esetleg nem lett volna biztos abban, hogy elmebeteg és örök infantilis vagyok, azt szerintem most meggyőztem :D

1 megjegyzés:

Imola írta...

nekünk az irodában egy ugyanilyen szörnyetegünk van, ARANY színben! rusnya, ronda és ide jönne még egy harmadik r betűs szó, de nem jut eszembe, így nem jön ki az alliteráció (csak a rím :D)
én teljesen megértem, hogy majd' megpusztulsz Droid hiányában, én sem tudnék már mit kezdeni magammal a buszon, ha nem tudnék híreket olvasgatni vagy játszani vagy csevegni és a 4sq is az életem nélkülözhetetlen része, mint ahogy a twitter is. szóval kitartást, remélem hamarosan visszakapod!