hétfő, október 15

há-há-háppppciiiiiihhhh

hát a megérzésem nem csalt - bár nem kellett sokat gondolkozni rajta - ugyanis a péntek esti "kicsit becsiccsentettem szóval nem fázom" csopartyn nem tett olyan jót a kilábalásomnak, hogy egy szál pólóban dohányoztam egész este a gangon :S
így a kilábalásból az lett, hogy a megfázás lesprintelt, bevágódott elém mint szerencsétlen motoros rendőr a hammer elé, aztán jól visszarúgott az orrfolyós-torokfájós-köhögős-hangnélküli állapotba.

persze kellett 1 nap arra, hogy hatékonyan megfázhassak megint, így szombat este még mit sem sejtve találkoztam Mucival (jajj, tipikus szombat este <3) meghívott egy sörre, aztán átmentünk hozzá, ahol ettünk főzeléket, majd én úgy kidőltem, mintha ezer éve nem aludtam volna (és tényleg?), minek következtében némi hőemelkedéssel, 12-13 óra alvás után ébredtem. reggeliztünk, majd visszazuhantam még két órát aludni.

aztán késő délután hazaértem, ahol megintcsak aludtam két órát... meg éjjel nyolcat.
ennek ellenére ma a köhögés volt a leginkább a terítéken, ami csak azért mókás, mert elvégre a callcenterben nem árt, ha van hangom és nem köhögök 25 másodpercenként. ráadásul viszonylag halkan kell beszéljek, amit - aki ismer tudja - nem nekem találtak ki. a halk beszédtől mindig megnémulok és fuldokolni kezdek.

úgy néz ki a héten megint aktív fekvésre (és tanulásra) kell hogy ítéljem magam, mert szombaton utazunk immár a 14. BFK-ra, és hát ez kihagyhatatlan, mint tudjuk. zseniális betegfasz képzés lesz, most először (bár még pocakban) de velünk lesz az első BFK baba is :))))))))))) jajj, 3 napig Melis pociját fogom simogatni ^_____^
jha, amúgy Kosdra megyünk, ha valaki tud arrafele jó túraösvényt vagy látnivalót (akár csak egy szobrot) szóljon! :)

Nincsenek megjegyzések: