kedd, július 31

a kóbor névnap

most nincs kedvem kifejteni, de az összes barátom tudja, hogy kicsit érdekes viszony fűz a névnapomhoz. (mindegyikhez :D)
a tegnapi nap nagyon jó volt, annak ellenére hogy harmadjára is mentem egyhuzamban dolgozni az étterembe (túlórával átlagosan napi 16 óra munkára számoltam ki....) szóval nagggyon fáradt voltam már reggel.
viszont nekem van a legjobb lakótársam evör, mert a Létrás lángossal keltett reggel (mert tudta, hogy egy hónapja azt akarok enni megállás nélkül) majd hajnalban mikor hazaértem épp befejezte a sütést, sajttal sült csirke volt (mert bármennyire is azt mondja, nem figyel mikor hülyeségeket beszélek, de úgy tűnik mégis megjegyezte a sztorimat a csopás sajtban sült csirkéről :D) szóval respect, meg kell becsülni :)

tipikus, a legközelebbi emberek nem voltak benne biztosak, hogy júliusban van a névnapom, vagy decemberben, ez hosszú évek trollkodásának az eredménye, büszke vagyok magamra :D

ma szabadnap végre (1 darab..), evés, alvás, takarítás, mosás, és semmi több!

ja, meg munkát keresek!

-szülinap címkét nyert a post, mert abból úgy is kevés van :D-

Nincsenek megjegyzések: