szerda, július 11

mit is akarok? akkor - és most

ezt 2006. január 15-én írtam, a bejegyzés címe Hasztalan vágyak, mostoha álmok volt.
ma eszembe jutott ez a bejegyzés, vagyis a mondat, mit is akarok? és ilyenkor addig nem nyugszom, míg meg nem találom a világhálón amit már egyszer felpötyögtem.
igen, röhögni ér:
"
elmerengtem.... mit is akarok tulajdonképpen???
nem. nem mondhatom hogy Őt. nem Őt akarom. valaki egészen mást. ne olyan legyen mint Ő, vagy az összes többi volt barátom...
Én csak szeretnék valakit, aki egy kicsit is megérti a bonyorult világom, az elviselhetetlen életem. szeretnék egy olyan embert magam mellé, akivel eltudnám tölteni a szabadidőmet, aki miatt fel kellene kelnem hétvégén hajnal 1o-kor, hogy találkozhassunk valami csendes helyen. Akinél nem érezném cikinek előhozakodni azzal hogy menjünk el teázni vagy a Margitszigetre sétálni. Szeretnék egy olyan srácot, akivel nem akarnánk elengedni egymás kezét, még arra sem hogy rágyujthasson egy szál cigire (dejavu?...). Szeretnék valakit, akiért élhetnék. Aki megnevettettne ha könny folyik végig az arcomon az államig. Aki elfogadna olyannak amilyen vagyok. Aki megértené a dolgaim. Szeretnék valakit, akinek a vállára hajthatom a fejem ha éppen fáj, vagy csak nyugalmat szeretnék. Aki mellett nyugodt lehetek mert biztos vagyok benne hogy szeret... és nem hagy el ...és nem csal meg ...és nem nevet ki ...és bízik bennem ...és bízhatna is bennem.
csak azt szeretném ha szeretnének, ha szeretnék. 
ez tényleg olyan soknak tűnik mint ahogy látom???
"

egész érdekes dolgokra vágytam még 14 éves koromban... bár már majdnem 15 voltam, lényegtelen.

milyen egyszerű lenne, ha most is csak ilyen egyszerű elvárásaim lennének a férfiakkal szemben... akkor még a legnagyobb vágyam az volt, hogy teázni vigyen a pasim...
most sokkal nagyobb dolgokra vágyom (21 évesen nem is csoda), mégis rövidebben le tudom írni (ami meg a BKF hogyan írjunk le mindent röviden? kurzusának köszönhetően, nem is csoda):
fontos legyek neki.

#köszönömhogyelmondhattam

(lassan ideje lenne kitörölni az elmúlt hónapok blogbejegyzéseit, mert szánalmas amit művelek :D... ti meg, akik lelkesen olvassátok a blogom (látom ám a statisztikát!) inkább hívjatok meg egy sörre, és beszélgessünk!)

Nincsenek megjegyzések: