péntek, július 13

Szex nagy X-el, második rész

nem folytatásos bejegyzés, csak visszautalás az első posztra, ezért a cím.

ma végre szabadnapom volt, ami úgy indult, hogy hajnal 1 előtt már hazaértem az étteremből, aztán Létrással töltöttük az estét, amiből az lett, hogy már nem akartam lefeküdni aludni mert 8kor el akartam indulni a múzeumba dolgozni. már talpig sminkben álltam, mikor megnéztem a beosztást és rádöbbentem hogy nem ma, hanem holnap kell menni.....
aludtam 5 órát, aztán átmentem Mushoz meg Cucuhoz, a szó legszorosabb értelmében csak fetrengtünk, meg ott volt ALEH is, sör is volt. rájöttem, hogy ezen a 3 hülyegyereken kívül már csak 1-2 olyat tudok mondani az életemben, akik előtt teljes mértékben mindig magam lehetek, azt csinálhatom amihez épp kedvem van, és azt mondhatok, amit akarok. nem lepődnek meg, nem csalódnak bennem, és senkit se zavarnak a kétértelmű megjegyzéseim se.
aztán ALEH kocsival hazahozott, tündérbogár volt, bár nem is volt más választása, mert hát én ezt mondtam. :D

az este további részét meg Hóddal töltöttem, segített megírni egy pályázati cikket a szexről, aminek az alap vonalát a Szex nagy X-el bejegyzés adta. Jó volt férfi nézőpontot is meghallgatni a mi kell a nőnek/férfinak témakörben.

holnap pedig végre múzeum! imádom a szabadnapjaim!

Nincsenek megjegyzések: