szombat, július 7

értem könnyeket illik ejteni

engem nem lehet elfelejteni, értem könnyeket illik ejteni, lehet így, lehet úgy, de ha nincs is közös út, az ábrándjaidban ott leszek ugyanúgy. gyűrött nappalok, hosszú éjszakák, régi csók ízét őrzi még a szád, lehet így, lehet úgy, derű napfény kacagás, nem pótol engem soha más.
ezennel eljött ez az óra, a búcsút hozza szelíden, de emberemlékezet óta búcsúval nem ér véget még a szerelem.
engem nem lehet elfelejteni, értem könnyeket illik ejteni, lehet így, lehet úgy, de az álmok mezején találkozunk még te meg én.

Bérczesi, a legszexibb elbaszott férfi a földön. mert persze mind elbaszott. és nagy részük egész szexi...

én meg megintcsak az üres ágyban fekszem álmatlan, az idióta gondolataimmal a fejemben. jól jönne most egy szvetter pulcsi.


Nincsenek megjegyzések: